denna dag..

ja just det ja, idag så har jag åkt pulka med min älskade systerdotter Isabelle. hon är ju bara för söt när vi hade åkt ner för kullen så sa hon burr. sen så har vi varit och klappat på hästar idag :) dem var ju jätte spännande, det kommer att bli en riktig stalltjej det där ;)
sen så kom kristina och jimmy till oss vi åt lite god mat och sånt :)
sen så hjälpte kristina mig lite med Poppe och hur jag skulle göra men då helt plötsligt så  blir han skänkeldöv och vill inte alls lyssna på mig. hoppar och studsar, förstår ju inte riktigt vad han håller på med den där lilla knäppgöken.
men hoppas innerligt att han när bättre imorgon. annars så vet jag inte vad jag ska ta mig till.....
nej snart så blir det att bege sig mot hörndal :P
skriver mer imöra...
nattinatti alla :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0