Snö.....

Ja jag sitter och kikar ut igenom fönstret och ser snön
falla ner på marken.. räcker det inte med den snö som redan finns?
Det tycker jag iallafall, ska ju ut och rida med Heidi sen :)
Jag gillar att det inte är för kallt ute så man förfryser sig när man går ut.
Det är alldeles lagom temperatur ute nu :)

Tobias har nästan nyss åkt ut med snöskotern.
Nej undra om man ska ta och klä på sig snart.. :)
Fast först så ska jag pussas med min lilla Ludde :) <3

Skriver väl mer sedan eller nå :P

ByeBye så länge !


Kommentarer
Postat av: kicki

ja ut med. Det är jätte skönt ute. har nyss tagit en långis med min ludde å sen en kortis med stina. det är så skönt så man vill inte alls gå in. kan tänka mig att det blir en aldeles härlig ridtur

kram på dig.

2010-01-16 @ 13:12:05
Postat av: Therese

det blev ingen ridtur för att vi såg att Victor inte var nå bra i bakbenen :(

Kram

2010-01-17 @ 18:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0