lalala....

Har slarvat och missat gårdagens bloggning.
Hade iallafall fullt upp.
Gick upp i skaplig tid för att vara jag, sedan så gick jag ner till mamma och syster.
Vi skulle gå ner på byn, hämta ut mitt paket från Jotex och handla lite :)
Sedan när vi kommit hem till dem igen så efter ett tag så skulle Heidi iväg till Avesta och handla lite liniment
och så så då följde jag med henne dit :)
Sedan så svängde vi förbi stallet och hälsade på Victor som hade gjort lite hyss idag!
Han hade smitit ut ur sinn lilla sjukhage som han har så han var ute och plumsa i snön
så då fick han gå in i sin box där han får stå och vila sig nu.

Han är helt makalös den hästen, 26 år och tamejfisiken den mest absolut envisa, piggaste gubbe som finns.
Han betyder mycket :) <3

Sen så är det faktiskt så att jag och Tobias kanske ska köpa ett varmblod på 8år :)
Hoppas att Inge ringer mig imorgon :) *hoppashoppashoppas*
Ska till Borlänge på fredag och kolla på hästen :)
Spännande!

Nej nu har jag varit uppe på tooook för länge ska ju upp tidigt imorgon :)
Förresten så ska jag jobba på Torsdag :D tjohooo !

NattiNatt på er alla !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0