Jaha..

Då har ännu en dag gått..
Och jag har ej kommit i sängen ännu.
Men jag har faktiskt några saker att "skylla" på :)
Jag har hjälpt mamma på hennes farm och gjort om lite
vilket har tagit lite tid.
Har även fixat lite andra saker sedan gjort min egen :)
Har även setat och kollat på Animal Planet, på ett spännande program som hette Night
om jag inte minns helt fel..
Gick bra på jobbet och så idag, bättre än vad man kunde tro ibland.

Men nu så är det faktiskt så att jag börjar bli trött och
ska nu inta sängen och krama om min kudde..
Fast nu så börjar Djurpolisen på Animal Planet :)

Huwa, förstår verkligen inte vad folk tänker på när de misshandlar djuren så som vissa gör!
Blir så himlans förbannad så jag skulle kunna spricka !

Ska sova nu så jag kan inta den nya dagen som väntar
och på schemat så finns stallet med :D det gör vi tummen upp för :)
Fröken och Farbror
Natti Natt alla !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack de blev jätte fint på farmen :) Nej man förstår inte hur dom kan behandla djuren på detta vis, man blir både arg å ledsen.. kram

2010-01-16 @ 08:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0