Hmm.....

Har försökt att sova men legat vaken i över 1timme nu.
Så jag beslutade mig att bänka mig i soffan och kolla på tv.

Det är för mycket tankar som far runtruntrunt i mitt huvud så jag kan inte slappna av och somna.
Så vi får se om jag somnar av trötthet i soffan istället...
Kollar nu på Animal Planet, blir så arg, för de visar ett program vet ej vilket
men det har med tjurfäktning att göra, helt hemskt tycker jag !
Ja jag tycker verkligen synd om tjurarna som dem använder till sådant satyg!
Stackars djur som får en massa spjut, knivar m.m. i sin kropp för att det ger människorna en adrenalin kick!
Vad tänker folk med ?!

Nog om det för stunden, katterna fräser runt i huset som små galningar.
Eller jag katter och katter, Smulan rättare sagt. Hon jagar Ronja håller i henne och hoppar vid sidan av henne.
Konstig katt det där ;P

Nej nu ska jag kika vidare på tv:n så får vi se om jag somnar eller inte.

Natti Natt alla ni som sover eller ska sova inom kort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0