den eviga väntan.....

Ja precis så känns det just nu.
Tiden går så sakta, har varit uppe sedan 7imorse (kors i taket)
Nu så bara går jag och väntar och väntar och väntar på att klockan ska ticka på så jag får gå
till jobbet och jobba lite för att sedan gå hem och ta mig en varm dusch och lägga mig i en renbäddad säng :)

Det måste ju vara det mest underbara som finns, lägga sig nyduschad i en renbäddad säng :)

Min lilla Ludde mådde inte så bra imorsen :(
Efter att vi kommit hem från promenaden så la han sig i bädden och spydde :(
Släpte ut honom då spydde han en gång till sedan efter det så har han varit helt slut :(
Bara sovit och sovit och sovit, han vill gärna inte gå ur soffan.

Tur att jag börjar 16:00 idag, men det är lång tid kvar.
Sen så kommer faktiskt Tobias hem idag :) som varje vecka.

Updaterar kanske mer sen...

ByeBye så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0