Åh :(

Känner mig nere idag. Har en massa tankar som far runt i mitt huvud.
Kanske inte betyder så mycket för andra men för mig så betyder det allt just nu.
Känner att jag vill så gärna men vet inte hur!

Varför kan inte jag vara en lycklig människa med ett jobb?
Livet som timvikarie i Norbergskommun är inte roligt!
Jag vill ha ett fast jobb nu !
Så jag kan skaffa mig det jag alltid har velat ha.
För er som inte vet det är år det en häst.
Kanske låter ointressant men för mig så är det verkligen livet.

Vill gärna vinna en massa pengar så jag kan skaffa mig en fin häst.
Men med min tur i livet så lär det typ aldrig bli av.
Usch nu känns allt så värdelöst!

Nej slut klagat om det nu ska jag sätta mig och lyssna på mina tankar igen :(

Ha det bra alla !
ByeBye


Kommentarer
Postat av: C

Det löser sig, när det är dags så kommer det <3

2010-01-18 @ 08:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0