åh :)

Iadg så har det varit en kanon lyckad dag.
För idag så har min barndomsdröm gått i uppfyllelse!
Jag har nämligen blivit ägare till en varmblodsvallack som heter Hopp Opp *2002-05-31

Han är den finaste pollen som finns. Hur fin som hellst !

Min dag började med att Heidi ringde och väckte mig strax före 7 :) sedan så kom hon och hämtade mig
vi åkte till stallet och fixade lite, städade ur "foderboxen" lite och så. Sedan så åkte jag och Tobbe till Avesta för att köpa lite foder m.m på granngården :) Efter det så bar det av till stallet igen, ner till Gennaro hämta släpet, åka till Hedins i Fagersta för att köpa säckar, sen så bar det av att hämta spån :)

Efter att jga och Tobbe varit hem och ätit så åkte vi tillbaka till stallet och då följde syster med :)
Vi gjorde iordning i boxen och lite i sadelkammaren. Sedan så bar det av mot Hopp Opp :)

Skriver mer imorgon börjar bli skapligt trött nu sen så ska jag ju upp före 7 imorgon med.

NattiNatt alla !


Kommentarer
Postat av: mamma

vi är såå glada för din skull å lycka till nu med din stora dröm :)

2010-01-23 @ 08:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0