waoo !

Snacka om att man fick ett plötsligt uppvaknande imorse typ 07:50 !
Eva-Karin ringer och frågar om jag kan jobba på Gläntan idag, ja sa jag, vilken tid? NU! svarar hon haha.
Så då var det bara att flyga upp ur sängen och klä på sig sedan åka till jobbet :)
Jobbade mellan 8:00-13:30.

Sen så var det ju även så att jag hade lunchen i stallet men den glömde jag helt av ! Fy skämms på mig.
Men det gjorde ju inte så mycket, hästarna svalt ju inte :P
 Men kom ihåg insläppet iallafall ;)

Kände på Poppes rygg, han reagerade inte lika mycket på när jag klämde på hans rygg idag.
Har iallafall köpt ett Arnika liniment.
 
Sen imorgon så ska jag tömköra Poppe, och prova ett 2delat bett får se om det blir bättre.

Tack så jätte mycket för hjälpen med min blogg Pernilla :)

Nu så ska jag göra nå annat men vet inte vad ;p

byebye så länge !


Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vad fin bloggen blev :)

2010-02-12 @ 21:22:35
Postat av: pernilla

gumman, det var så lite ;)



vilken sadel har du på hoppis?

2010-02-13 @ 22:19:35
URL: http://philadelphia.blogg.se/
Postat av: Therese

Mamma: Tack, det är Pernilla som har hjälpt mig med att göra om så den ser bättre ut :D



Pernilla: Jag provade Heidis allround sadel den låg bra på honom när vi provade men den måste ha klämt lite någonstans så nu är det tömkörning och vanlig körning som gäller tills sadelprovaren varit här :) fast vet inte om jag kan hålla mig från ryggen hans så det kanske blir en barbacka tur på gården (A)

2010-02-14 @ 12:15:05
Postat av: pernilla

Haha, jag rekomenderar varmt att han kan prova syntetsadel tills han har bra i muskler.. det rekommnerar jag väldigt!!



Det väger nästan inget... kanske han tycker det är bra, men det är alltid bra prova olika sadlar.. eller du får vänta tills sadelprovaren kommer ;)



MASSOR PUSSAR TILL HOPPIS från mig ;)

2010-02-14 @ 12:57:35
URL: http://philadelphia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0