sooolen :D

Jissesamalia vilket fint väder vi har i lilla Norberg idag :D
Glädjs åt alla som är ute och kollar / åker skidor i Engelbrektsloppet. Själv så ska jag vara inne en stund till :P
Men det gör mig ingenting för det är så att jag och Tobias ska bygga ett säte till speedcaren som jag har skottat fram :) Den var helt komplett eller ja nästan då, men det var bara sitsen som saknades. Så nu är Tobias nere hos sin mor och far för att hämta kompressorn så vi kan börja bygga :) Om det blir färdigt idag så ska jag nog ut och köra min lilla pålle imorgon :)

Klockan 14:00 så ska jag och Tobias åka net till "gropen" vi ska nämligen hem till Jenny och Tomas. Det ska bli så roligt tycker jag :) och se hur fint dem har gjort i huset sitt. Men då blir man väl så avis så man tycker att vi kan byta ;) Eller att dem får komma hem till oss och fixa här med ;) hihi.

Sen efter besöket hos Jenny och Tomas så blir det stallet för mockning sedan så ska Heidi få hjälpa mig med att kolla och Lyckas allroundsadel passar Poppe :) Linda ringde mig på morgonkvisten och sa att hon inte använde den och eftersom Poppe och Lycka är ganska lika i kroppsbyggnad så skulle jag få prova den och se om den passade :)

Måste även tacka alla vänner jag har för att ni finns för mig när jag behöver det som mest!
<3

Idag så är det ju inte bara alla hjärtansdag utan det är 2år och 8månader sedan jag och Tobias blev tillsammans, mitt längsta förhållande någonsin... Älskar dig mest av allt Tobbe :) <3


Updaterar kanske mer sedan efter alla tillställningar och sånt :)

Byebye så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0