snö, igen :(

Nej fy nu vill jag verkligen inte ha mera snö!
 Nu håller jag på att elda så jag får värme i stugan.

Har varit i stalelt idag ogen :P ovanligt va? haha Ska väl vara där hela dagen imorgon typ.
Har lunchen och insläppet imorgon, var ute och red Poppe idag med Heidi, Tokan och Victor :) Poppe var ganska pigg idag, undrar hur det kommer bli när han får bättre kondis :P då får jag väl baka tårtor var och varannan gång ;) haha nejdå så ska det inte bli :P Ska väl börja köra honom snart, eller ja typ till helgen om Tobias kan hjälpa mig med att fylla på luft i hjulen :)

Nej nu ska jag ta och gå ner och kika till pannan så den brinner som den ska...
Kanske updaterar sen..

ByeBye så länge !

Arne (längst bort) & Poppe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0