måh.....

Har varit dålig på att blogg nu känner jag... Men nu så har jag inte så mycket för mig..
Katterna springer runt för fullt...

Har varit i stallet idag, som varje dag. Idag så blev det tömkörning av häst. Sedan efter det så hängde jag på Poppes rygg, efter en liten stund då både jag och Jenny hängt lite på honom så hängde jag mig på hans rygg igen och sedan så ledde Heidi honom lite runt runt på gårdsplanen :)

Han var faktiskt kanon duktig! Men hade inte klarat det utan Heidis hjälp.
Har även eldat idag, tvättat . Nu så tänkte jag pyssla lite här hemma :) typ kanske göra om lite? ;)

Vill även göra om lite här på min blogg men vet ju inte hur man gör :P
Vill ju ha lite fina bilder m.m. :)

Nej nu så ska jag slita mig från datan en stund....

ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0