bloggtorka AB, vad är det? :P haha

Nej men seriöst! Det är torrare än en öken härinne, men ska försöka göra så gott jag kan för att hålla denna blogg vid liv...
Nu är det ju som så att jag verkligen inte kan sova, känner en viss oro i min kropp som gör för tillfället att jag inte kan sova.... K'nner mig galet rastlös och vet inte riktigt vad jag skal hitta på.. Synd att jag inte tog med mig min mors symaskin hem för då hade jag ju självklart kunnat sitta och laga de täcken som min älskade pålle haft sönder XD förstår verkligen inte hur han lyckas.....

På tal om min pålle nu då, han har tappt hullet, men har aptit som vanligt, äter som vanligt, inga fel på tänderna och hans kondis är den samma, men förstår inte hur han kan ha tappat så mycket hull på så kort tid :S Eftersom han äter som han ska och inte har nå fel på tänderna så hoppas jag att det bara är betet som är dåligt. Är det inte det ena bekymmret så är det de andra... Varför kan ingen svara på mina frågor för?! Är det betet det är fel på eller är det jag som gjort fel?! Åh, vet varken in eller ut just nu... När jag äntligen efter många om och men så har jag hittat ett bett som pållen verkar trivas på i alla fall, det är ett 2-delat pelhalm. Nog talat om pållen så länge.

Nu ska jag väl fortsätta roa mig med alla olika spel som finns på FB...

Sov så gott alla som kan...
<3


Kommentarer
Postat av: kicki

nämen hej vännen. hihi kul att läsa lite nytt ;) det jag fick upp i huvuvdet om lilla pållen var parasiter (mask) i lilla magen. vet inte om hästar kan få det men det dök bara upp så där i skallen på mej. kanske finns nåt receptfritt att prova



kram

2010-08-06 @ 08:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0