........

Victor

Känner mig alldeles tom just nu, finns inte många ord som kan beskriva hur det känns.
Kommer att sanka dig så otroligt mycket :( Men du kommer få springa på de evigt gröna ängarna, du kanske får möta Isabell igen. Ingenting kommer att vara sig likt i stallet utan dig efter morgondagen.
Är så oerhört glad att jag fått lära känna en sådan fin häst som dig.
Du ska veta att jag kommer att följa med dig tills din sista sekund på jorden, ska stå vid din sida.
Det kommer att bli jobbigt men det kommer jag att ta.
Du har varit en helt underbar läromästare.

Det gör ont i mitt hjärta, men du är gammal och har fått 10 extra år, inte många som får en sådan chans.
Men det fick du, tack vare Heidi. Är glad för det, finns ingen annan häst som har lärt mig så mycket som du har lärt mig. Vi har endå varit med om mycket fast vi inte har känt varandra så länge.. Du har alltid fått en att skratta, även när man känt sig nere och varit ledsen. Som den gången du bajsade ryktlådan full XD haha..

Lilla älskade farbror Victor <3


Kommentarer
Postat av: Pernilla

söt pålle... jag gissar att han är gammal? :(

2010-04-13 @ 06:53:09
URL: http://ebjorkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0